Coordonator Service [Romania]


 

Descriere

Compania în care îți vei putea atinge potențialul maxim: UTILBEN

Rolul care te va pune cel mai bine în valoare: COORDONATOR SERVICE

$ads={1}

Locul unde vei fi provocat să îți depășești limitele: CLUJ-NAPOCA

Vei fi alături de noi FULL-TIME și pe PERIOADĂ NEDETERMINATĂ


Cine suntem noi?


UTILBEN, companie aflată în topul vânzărilor de utilaje în România, și-a făcut loc între liderii din industrie grație unui model de a face afaceri bazat pe integritate și caracter. Model de business creat și implementat de fondatorii acestei companii, Ruben și Oana Marian, și transmis mai departe celor 70 de angajați. Cheia stă în oameni. La UTILBEN, ei se numesc super-eroi. Pentru că, în contextul potrivit, oamenii obișnuiți capătă puteri supranaturale!

Scopul nostru este să contribuim la o schimbare majoră a mediului de afaceri din România, prin puterea exemplului. Produsele UTILBEN poartă garanția calității, iar serviciile pe care le oferim poartă amprenta onestității și promptitudinii. Viziunea noastră este ca 1 din 10 utilaje din Europa să fie furnizat de UTILBEN. Vom face asta prin dezvoltarea portofoliului de clienți și prin crearea de parteneriate puternice. Misiunea noastră este ca angajații noștri să își atingă potențialul maxim, să devină adevărați super-eroi, prin crearea unui mediu propice de creștere și dezvoltare personală.

UTILBEN are o experiență de 14 ani în domeniul furnizării de echipamente fiabile, timp în care a stabilit relații solide cu peste 500 de furnizori din întreaga lume. Oferta de utilaje și atașamente agricole și de construcții cuprinde peste 30.000 de produse, regăsite pe site-ul www.utilben.ro. Grupul UTILBEN are o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro pe an.

La UTILBEN, cu toții suntem pasionați de utilaje, iar echipa noastră este pe cât de numeroasă, pe atât de diversă. Avem colege care iubesc shopping-ul, drumețiile sau serile de jocuri. Băieții sunt îndrăgostiți de tehnologie, fotbal, muzică și, bineînțeles, motoare puternice. Doar lucrăm în domeniu, nu-i așa? Super-eroii UTILBEN sunt plini de viață și prietenoși. Ai grijă, vei deveni unul de-al nostru de îndată ce vei trece pragul companiei.

Suntem o echipă unită și ne comportăm ca atare. Vom face tot posibilul să te integrezi rapid în super-echipa noastră, iar procesul de învățare să fie cât mai facil. De-abia așteptăm să învățăm lucruri noi de la tine și să facem treabă bună împreună!


Pe cine căutăm?


Coordonator Service înseamnă că vei gestiona tot ce ține de repararea utilajelor. Vei fi responsabil de monitorizarea și organizarea eficientă a echipei de service UTILBEN. Vei gestiona, totodată, relația cu toți clienții noștri de service și te vei asigura că reclamațiile lor sunt rezolvate rapid și cu profesionalism. Practic, vei asigura bunul mers al fluxului de service.

Pentru a ocupa rolul de Coordonator Service, trebuie să ai experiență în reparații mecanice, de preferat, utilaje de construcții sau de ridicat. Este important să cunoști programe informatice de service și de identificare de piese și să fii un bun operator pe calculator. Trebuie să știi limba engleză la nivel conversațional și să fii vorbitor de limba română.

Trebuie să ai studii superioare în domeniul tehnic și minimum 3 ani de experiență în reparații și întreținerea de utilaje. Căutăm un om conștiincios, care să înțeleagă importanța muncii sale și care să se adapteze rapid la un nou mediu de lucru. Este important să fii statornic, răbdător și să ai un bun control emoțional. Accentul trebuie să cadă pe îndeplinirea de sarcini, cu o deosebită atenție la detalii.

De ce avem nevoie de tine? Pentru că vrem să fim cei mai buni în domeniu, să ne creștem prezența pe piața de utilaje și să dezvoltăm această echipă minunată de super-eroi!

Doar în ultimul an, ni s-au alăturat 25 de profesioniști, iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor. Așa că vrem să continuăm acest trend de dezvoltare, iar TU ești o componentă esențială în drumul nostru spre succes!


5 MOTIVE PENTRU A-ȚI DECIDE ACUM VIITORUL


Acesta nu este un simplu anunț de angajare. Este o oportunitate să faci ceva la care doar ai visat. Să ți se dea libertatea și încrederea de care ai nevoie pentru a-ți implementa propria viziune și propriul plan de afaceri. Vei lucra într-o companie românească în care accentul cade pe oameni și pe recompensarea performanței. TU ești un lider adevărat și ne bazăm pe experiența și inteligența ta pentru a trece la următorul nivel de performanță. Iar, odată cu reponsabilitățile, vin și recompensele!


Dragă viitor coleg, acesta nu este un simplu anunț de angajare. În cele ce urmează, îți voi vorbi despre beneficiile și responsabilitățile care vin la pachet cu poziția de Coordonator Service al UTILBEN și, bineînțeles, vei afla de ce UTILBEN este locul ideal pentru tine. Locul în care să îți pui cel mai bine în valoare expertiza și, totodată, locul în care să te dezvolți personal.

1. Ai intrat într-o rutină apăsătoare și simți nevoia de schimbare.

Ai planuri mărețe, dar și visuri pe care le-ai pus parcă pe pauză? Sau poate, momentan, lucrezi într-un mediu care te constrânge și te ține captiv într-o rutină apăsătoare. De ce să nu faci un pas important înspre realizarea obiectivelor grandioase pe care ți le-ai stabilit de atâta timp? De ce să nu îmbrățișezi schimbarea și să ieși din zona de confort, pentru un viitor mai bun? Pentru viitorul tău mai bun.

2. UTILBEN promovează și recompensează performanța.

UTILBEN este o companie care pune accentul, mai mult decât orice, pe împlinire. Este un termen care poate fi explicat în multe feluri, dar pentru noi înseamnă fericire. Știm, e un cuvânt mare, dar nu îl spunem cu lejeritate. Pentru a obține această stare de bine, este nevoie de muncă și este nevoie de implicare. Tu trebuie să fii foarte bun în ceea ce faci și să ai ambiția de a deveni cel mai bun! Să nu faci compromisuri și să fii o persoană integră, perseverentă și deschisă la provocări.

3. Te-ai decis ca visurile tale să devină realitate și ai nevoie de susținere.

Noi te vom încuraja să îți duci la îndeplinire planurile și te vom sprijini, pentru că știm că ești expert în domeniu și avem încredere în tine. Îți înțelegem nevoia de libertate, așa că vei avea un program flexibil și suficient spațiu de manevră pentru a-ți implementa proiectele. Nu va trebui să obții zeci de aprobări sau să completezi „n” rapoarte. Și nu vei avea nevoie de acceptul a zece manageri pentru a face asta. Atâta timp cât visurile tale de creștere coincid cu cele ale companiei, poți conta pe noi!

4. Vrei să te dezvolți personal și să devii cel mai bun în domeniu.

UTILBEN îți înțelege nevoia de creștere în carieră și de dezvoltare personală. Te încurajăm să îți atingi potențialul maxim și te sprijinim în acest sens. Îți oferim cursuri de perfecționare în domeniile tale de interes, îți punem la dispoziție platforme dedicate de învățare și îți dăm posibilitatea să-ți pui în aplicare planurile. Te răsplătim pe măsura muncii tale, iar cultura organizațională a companiei este orientată către recompensarea ta!

5. Îți dorești un echilibru între carieră și familie.

Cu toții avem nevoie de stabilitate, predictibilitate și siguranță. Sunt elementele cheie ale unui loc de muncă în cadrul UTILBEN. Aici, îți poți construi o carieră de succes, aici îți poți clădi viitorul. Credem în echilibru între mediul de lucru și timpul tău, petrecut cu familia și prietenii. Pentru că avem aceleași valori ca și tine. Punem preț pe caracter, pe excelență și recompensă.

Acum, că ne cunoaștem mai bine și rezonezi cu felul nostru de a fi, te invit să intrăm în detalii și să ne convingem că acest job e făcut pentru tine.


Ce competențe trebuie să ai?


Abil și motivat. Identifici obstacolele cu ușurință și ești eficient în depășirea lor. Nu te dai în lături când întâmpini probleme și provocări.

Bun organizator. Știi să îți stabilești prioritățile și folosești optim timpul și resursele pe care le ai la dispoziție. Mizezi pe siguranță și nu îți asumi riscuri inutile.

Disciplinat și atent. Ai o abordare sistematică și structurată. Iei decizii înțelepte și pui întotdeauna binele organizației și al celor din subordine mai presus de propriile interese sau orgolii.

Delegare eficientă. Înțelegi procesul de delegare și nu te ferești să împuternicești pe altcineva să execute o sarcină. Îți place să instruiești oameni și cauți să dezvolți organizația.

Încrezător și curajos. Ai încredere în forțele proprii și transmiți această încredere și siguranță și celor din jur. Vrei să fii cel mai bun în tot ceea ce faci.

Orientat pe rezultat. Ne putem baza pe tine și știm că ne vei depăși așteptările. Ești un adevărat profesionist și ești constant în furnizarea celor mai bune rezultate.

Om de caracter. Ești integru și onest și respingi corupția și nedreptatea. Îți conduci viața după principii clare și ești consecvent în respectarea lor.

Stăpân pe situație. Faci față cu brio schimbării și te adaptezi rapid oricărei situații. Iei decizii bune, chiar dacă nu ai o imagine de ansamblu asupra întregii situații.

Structurat și analitic. Ai o viziune și o strategie pe care le urmezi până îți atingi obiectivele mărețe. Știi să implementezi și să execuți orice fel de sarcină.

Focus pe client. Accentul trebuie să cadă pe satisfacția clienților UTILBEN. Obții informații de încredere și le folosești pentru a îmbunătăți produsele și serviciile companiei.


Ce obiective o să ai?



Creșterea echipei de service



Realizarea execuției bugetare



Coordonarea activității punctelor de lucru



Reducerea numărului de reclamații



Reducerea timpilor de intervenție service



Ce responsabilități o să ai?

  • Coordonarea activității de reparații
  • Gestionarea reclamațiilor
  • Relaționarea cu clienții
  • Gestionarea garanțiilor
  • Monitorizarea și controlul activității

Key Performance Indicators

  • Execuția bugetară
  • Calitatea lucrărilor
  • Numărul de reclamații



10 fundamente ale culturii UTILBEN:

  • Fiecare super-erou împărtășește viziunea companiei
  • Valorile UTILBEN sunt esențiale pentru fiecare super-erou
  • Recrutăm oameni care au potențial să devină super-eroi
  • Crearea unui context în care oamenii să devină super-eroi
  • Super-eroii au nevoie de independență și de flexibilitate
  • Ne setăm obiective nerezonabile
  • Întâlniri de planificare și prioritizare
  • Celebrarea victoriilor
  • Obiceiuri și tradiții
  • Contribuție și voluntariat



Aplică acum în 5 pași simpli


Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:

1. Completează formularul printr-un click pe butonul ”Aplică acum”.

2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa întrebări mai detaliate.

3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu o colegă de la HR.

4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu față în față, la sediul firmei noastre.

5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel de performanță!


Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

Aplica acum

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال