Thuiswerk - Technische Support Medewerkers Binnendienst - INBOUND [Netherlands]


 
Voor onze klant KPN zijn wij per direct op zoek naar Technische Support Medewerkers Binnendienst.

Wat ga je doen?

Klanten bellen jou met service- en storingen vragen, hierbij moet je denken aan:

hulp bij de installatie van bijvoorbeeld nieuwe klanten die er niet uitkomen met het installeren van een modem, televisieontvanger en/ of instellen van het WiFi;

hulp bij internet, zoals klanten die problemen/ storingen ervaren zoals het WiFi werkt niet, helemaal geen internet, geen bereik op zolder, modem doet het niet, afstandsbediening reageert niet, monteur is langs geweest maar het probleem is nog niet opgelost, vragen over e-mail instellingen en overige gebruik vragen over producten/ proposities.

Het is de bedoeling dat jij de klant het luisterende oor biedt en voor de klant op zoek gaat naar de oplossing. Dit kan betekenen dat je de klant telefonisch door het proces moet loodsen om tot een succesvolle installatie te komen of als dit niet lukt een monteur afspraak inplannen.

Het belangrijkste van het gesprek is dat je weet waar je het over hebt, dus kennis hebt van technische zaken omtrent internet, (mobiele) telefonie en tv en dat elk gesprek door de klant met een glimlach wordt afgesloten, ook als het probleem niet opgelost kan worden.

Technische kennis maar geen ervaring als telefonische binnendienst medewerker? Geen probleem! Wij zullen je intern opleiden tot de telefonische technische expert van KPN!

Wat bieden wij jou

De mogelijkheid om direct te starten vanuit onze locatie in Amsterdam of 100% vanuit huis als homie.

Een aantrekkelijk salaris tot 14 euro per uur;
Laptop van de zaak

Thuiswerkvergoeding van netto 0,33 euro per uur of reiskosten vergoeding;

Laptop van de zaak;

Een flexibel rooster met de mogelijkheid om parttime of fulltime te werken;

Werken wanneer jij wil en kan, de campagne draait van maandag t/m zondag 08:00 - 22:00;

Zondag toeslag van 150% in plaats van de 100% uitbetaald;

Een uitgebreide training en coaching om je verder te ontwikkelen;

Een leuk en divers team met veel ruimte voor eigen initiatief;

Aantrekkelijke bring a friend bonus van netto 450 euro;

Doorgroeimogelijkheden binnen KPN.

Wat vragen wij van jou

Van jou een expert maken, doen we dus samen. Wel is het handig dat jij het volgende meebrengt:

Technische kennis van Internet, TV, (Mobiele) Telefonie;

Je gaat geen uitdaging uit de weg, jouw glas is altijd halfvol;

Jij bent die persoon die vrienden, familie en kennissen als eerste bellen als ze met technische problemen zitten;

Geen probleem om tegelijk met verschillende systemen te werken, je bent de tech duizendpoot;

Je kan snel grote hoeveelheden informatie omzetten in kennis - DOEN!

Probleemoplossend;

Wat vragen wij verder van jou?

Minimaal 16 uur per week beschikbaar;

Technische kennis van Internet, TV, (Mobiele) Telefonie is een eis;

Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;

Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

Je bent klant-, resultaat- en servicegericht;

Leergierig;

Probleemoplossend.

Daarnaast zijn deze praktische zaken ook belangrijk wil je als homie 100% vanuit huis gaan werken:

Een rustige afgezonderde werkplek

Een Nederlands mobiel telefoonnummer

Je bent de eerste twee weken van maandag tot en met vrijdag 20 uur beschikbaar voor de training.

Of je nu op kantoor in Amsterdam of 100% vanuit huis gaat werken, iedereen ontvangt in zijn eerste trainingsweek een laptop van KPN.

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال