Annons Trainer 1st line CSD B2C [Sweden]


 

Vill du vara med och säkerställa så att alla våra medarbetare har de kunskaper och färdigheter som de behöver för att leverera en bra kundupplevelse? Vi söker Trainers till 1 st line Customer Service Delivery B2C, som kan säkerställa så att våra medarbetare är förberedda inför de job de ska utföra när de lämnar klassrummet. Sveriges bästa kundservice kräver de bästa utbildarna och nu är vi på jakt efter trainers på heltid. Vi söker därmed dig som har pedagogisk och har god retorisk förmåga som önskar arbeta med att utbilda andra.

$ads={1}

Jag heter Alexandra Kaufmann och är väldigt glad över att få möjligheten att ansvara för Change Management & Trainers inom Customer Service Delivery på Telia Company. Rollen som Trainer kommer att vara en del av Performance & Process-teamet och arbeta nära intressenter inom utbildning för CSD B2C. Vår uppgift är att utbilda nya och utveckla befintliga medarbetare. Ansvaret inkluderar att underlätta coachning på jobbet och organisera utbildningssessioner.

I slutändan kommer du att se till att våra kundtjänstrepresentanter utvecklar sina färdigheter och lyckas tillgodose kundernas behov. Om du har erfarenhet av att lära ut färdigheter som förhandling och problemlösning kan det här vara något för dig!

Är det här din nästa möjlighet?

Vi söker en positiv, entusias tisk och ansvarstagande Trainer som är ansvarig för att:

  • Hålla utbildningar för nya och befintliga medarbetare i bland annat breddningar, grundutbildningar, och workshops

  • Coacha utbildningsgrupper och medarbetare i samband med grund-, fördjupning- och breddningsutbildningar

  • Följa upp utbildningsresultat tillsammans med trainer -kollegor och Training & Quality Manager

  • Agera på dina resultat för utbildning i syfte att kontinuerligt utvecklas som utbildare

  • Komma med konkreta förbättringsförslag för såväl upplägg som innehåll och feedbacka dessa till CSD Learning

  • Samarbeta med TL för att stödja til l att utveckla medarbetarnas kompetens

  • Identifiera utbildningsbehov och lyfta dessa till CSD Learning

  • Delta vid informationsträffar och utbildningsforum

  • Rätta skrivtester

Är det här du?

Som person letar vi efter en profil som är positiv, nyfiken och vill utvecklas med rollen, både individuellt och tillsammans med oss som team. Vi tror att:

  • Du har en pedagogisk ådra och en förmåga att coacha andra

  • Du har en vilja att utbilda och utveckla dina kollegor

  • Du är bra retoriskt och är trygg med att tala inför grupper

  • Du har en förmåga att facilitera och moderera diskussioner i workshops

  • Du är flexibel, förändringsbenägen och ser möjlighet i utmaningar

  • Du trivs med att arbeta både individuellt och i grupp, tar egna initiativ, tar ansvar och är självledd i det dagliga arbetet


Mer än bara ett jobb!

Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill stötta dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.

Intresserad?

Vill du veta mer om tjänsten? Välkommen att kontakta mig på alexandra.kaufmann@teliacompany.com . Sista ans ökningsdatum är den 31: a augusti .

Bakgrundskontroller är en del av vår rekryteringsprocess.

Welcome to Telia – Join us and make better happen !

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال