Creative Director [Thailand]


 

เครื่องดื่ม/อาหาร/ภัตตาคาร
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
5 - 8 ปี
กรุงเทพมหานคร
ปริญญาตรีหรือสูงกว่า
สามารถเจรจาต่อรองได้

หน้าที่และความรับผิดชอบ
  • Working with the brand team to produce new ideas for company branding, promotional campaigns, and marketing communications.
  • Evaluating trends, assessing new data, and keeping up-to-date with the latest marketing techniques.
  • Assisting clients in resolving issues by responding to questions in a timely and professional manner.
  • Creating and implementing tailored marketing plans based on individual client requirements.
  • Directing brainstorming meetings and creative sessions.
  • Shaping brand standards and creating procedures to ensure all products are brand appropriate.
  • Supervising the department's daily workflow, assigning project workloads, and monitoring deadlines and budgets.
  • Developing exceptional and well-crafted copy that meet clients’ requirements.

คุณสมบัติ
  • Bachelor’s degree in art, graphic design, marketing, communications, journalism, and other relevant fields.
  • A minimum of 5 years’ digital experience, particularly with, but not limited to web, social, and emerging technologies.
  • A solid understanding of design, copy, and web practices.
  • Brilliant interpersonal and communication skills.
  • Have in-depth knowledge of brand development and multichannel marketing models.
  • Must be a creative and strategic thinker.
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ
  • โบนัสประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال